28 Ekim 2012 Pazar


             YOLCULUĞA ÇIKIYORUM


  Yolculuğa çıkıyorum umutlara
                  bir merdiven kuruyorum düşlerimde
  öyle bir merdiven ki/ sonu
                              görünmeyen.
  Her bir basamağında bir amaç
  her bir adımında acımasızca savaş var.
  Zaten,
  yaşam denilen yolculukta
  bir savaşlar zinciri değil mi?
  Değil mi?/ Zaman da yapılan da, yolculuk.
  Ne fark eder?
  Pozisyonlarda ki ayrılık/ ya da Irk
  İnançlarda/  yorumlara  göre göstermiyor mu 
                                                             farklılık?
  Bing Bang’la başlayan bu süreç
  ve
  onu kaos mu yönetiyor? Sorusuna bulunamayan
                                                                              cevap.
  Ya / O yüce Yaratan.
  Sanki dizilmiş ruhlar sıra sıra
                 birisine sen gel denirken
                  diğerine deniyor/ sen geç.
  Yolculuğa çıkıyorum doruklara
  umutlarımın gerçekleşmesi için/ varıyorum
                                                                   ufuk’lara.
  Yeniden doğuş var mı?
  Eğer var ise
  ruhum, bu Evren’e tekrar dönerse
  işte,  diyeceğim gerçek yolculuk
  gelecek/ bilinmeyen gizemlerle dolu
                                                      sonsuzluk.





1 yorum: